noscript
O nás O nás

Časté otázky

Aká je cena za doručenie tovaru?

Cena za doručenie tovaru v rámci Slovenska je len 3,60€ pri platbe vopred. Dobierka je spoplatnená sumou 0,90€. Pri nákupe nad 80€ je doprava zadarmo.

Ako môžem zaplatiť?

Na výber máte z troch možností:

  1. Platba kartou online - po dokončení objednávky uvediete 16-miestny kód Vašej karty, dátum exspirácie a bezpečnostný kód zo zadnej strany.
  2. Bankovým prevodom - zabezpečená platobná brána Vás po dokončení objednávky presmeruje do Internet Bankingu, kde zrealizujete úhradu s predvyplnenými údajmi o platbe.
  3. Dobierkou - kuriér GLS od Vás prevezme hotovosť pri doručení tovaru. Zaplatiť môžete kartou alebo v hotovosti.

Ako rýchlo dostanem tovar?

Tovar obdržíte do 1 až 3 pracovných dní, ak svoju objednávku odošlete do 10:00 hodiny. Tovar doručujeme kuriérskou spoločnosťou GLS priamo na Vašu adresu alebo sa môžete rozhodnúť pre doručenie na GLS odberné miesto (ParcelShop alebo Balíkomat), kde Vás zásielka počká 3 dni. Zobraziť zoznam ParcelShopov a Balíkomatov

Ako si vybrať správnu veľkosť?

Každý kus oblečenia pre Vás meriame. Tabuľku s presnými rozmermi nájdete vždy pri každom produkte v spodnej časti.

Čo ak mi nesadne veľkosť?

V prípade, že Vám nesadne veľkosť alebo z akýchkoľvek iných dôvodov nebudete spokojná, môžete nám nenosený tovar vrátiť do 14 dní a my Vám vrátime peniaze.

Ako postupovať pri vrátení nenoseného tovaru do 14 dní?

  1. Vytlačte a vyplňte reklamačný formulár.
  2. Balík s tovarom, faktúrou a vyplneným reklamačným formulárom vhodne zabaľte a zašlite na adresu uvednú v reklamačnom formulári.
  3. Odporúčame zaslať tovar doporučene pre prípad možnej straty.

Ako postupovať pri výmene nenoseného tovaru do 14 dní?

  1. Skontrolujte si dostupnosť tovaru o výmenu ktorého máte záujem.
  2. Vytvorte si novú objednávku.
  3. Tovar zo starej objednávky spolu s faktúrou a vyplneným reklamačným formulárom vhodne zabaľte a zašlite na adresu uvedenú v reklamačnom formulári.
  4. Odporúčame zaslať tovar doporučene pre prípad možnej straty.
  5. Kúpnu cenu za vrátený tovar Vám vrátime späť na Váš účet a opätovne Vám doručíme tovar z novej objednávky.

Budem informovaná o stave objednávky?

Všetky naše zákazníčky sú dôsledne informované o priebehu celej objednávky. Od prijatia, vybavenia, až po odoslanie s informáciou o presnom dátume doručenia. Po odoslaní je všetko v rukách nášho zmluvného prepravcu GLS, ktorý Vás bude informovať emailom a sms správou o presnom čase doručenia.